Oldalak

2013. július 20., szombat

A kék meg a tarka

Lassan vége a hétnek, de csak két újabb tündér készült el, vagyis az aktuális tündér-sorozat záróképei. /közben leláncoltak kissé a könyvek, Kézsmárktól Provence-ig és vissza... :o)/
Tehát a tiszta-kék színvilágú esőtündér (meskán persze):


Aki természetesen vizet varázsol sugarak és cseppek formájában:


Valamint virágtündér (meskán ő is)


Aki nyilvánvalóan színes virágokat varázsol:


Az esőtündérnél csak a kék anyagok válogatásánál akadt némi fejtörés, mert sok világosat nem használhattam, hisz eső idején többnyire borús az ég. Ellenben a virágtündér nagy fejtörést okozott, mert abból az egyszerű ideából kiindulva, hogy virágos tündér is kell, elvesztem a virágos anyagaim tengerében... egy színt használjak, vagy sokat? Ha több színt használok, nem lesz-e túlzsúfolt az összkép? Főleg, ha még a dupla keretet is kétféle virágmintásból szabom... Azt hiszem, ezt csak azzal tudtam kikerülni (szerintem legalábbis sikerült elkerülni a mintákba fullasztást), hogy a fehér alapon mintás textilekből használtam többet.
Végignézve a most készült tündéreken, nem tudok kedvencet választani...(ellenben meg tudom állapítani, hogy ismeretlen okból a kék szín szinte önmagától favorizálódott a szabásukkor) ... és Ti? :o)


A Zsuzsi listának azonban korántsem értem a végére, és mivel még nem untam meg a kép-varrást...


Folt. köv.


4 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Mindegyik imádni való, főleg az első a 2., a 3., a 4., és az 5.!
Szivárványt varázsló is lesz? :))

Bejus70 írta...

Védjegyetek lett a Zsuzska, ez már kétségtelen!
Így, vasárnap hajnalban egy pillanatig elmerengtem azon, minek vagy két hatalmas könyvkupac közé beszorítva az autóban, lehetne azokat a csomagtartóban is szállítani...

a Matula ikrek írta...

Köszi!
Móni: eddig nem gondoltam rá, de természetesen lesz! ;o)
Bea: aztán ittál egy kávét? :o)

Bejus70 írta...

KÖZBEN ittam a kávét, de nem az agyamra hatott...
:D

Megjegyzés küldése