Oldalak

2013. december 25., szerda

Nadrággyár

Még szeptemberben szereztem be ezt a bolondbékás anyagot, mert mikor megláttam a rőfösben, egyből tudtam, hogy ebből bátyánknak lesz valami ajándék karácsonyra. Előre nem tudtam, hogy mi, ezért másfél métert kértem, de mivel óriás blokkokból áll a minta, ezért három blokknyit vágtak le.


Párnahuzatnak kicsi lett volna, díszpárnahuzatnak nagy, így Zsuzsival kisakkoztuk, hogy pizsamanadrágok legyenek, amihez viszont kevés volt a hat blokk. De szerencsére Zsuzsi készletei közt akadt egy színben éppen passzoló kockás anyag, így remekül kikombinálva összehozott két rövidnadrágot is. A várt hatást sikeresen elértük, az ajándékozottnak fülig ért a szája. :o)


 Keresztgyerekeknél egyik sorozatajándék az idén szintén pizsamanadrág lett, amit napközben is lehet viselni. Zsuzsi megvarrta, de mire elhoztam, a gumikat még nem volt ideje befűzni. Ezt viszont hamar pótoltam:


 Kicsit furcsálltam ugyan, hogy ennyire bő a száruk, de végülis szabadidőnadrág legyen kényelmes! Megnyugodva hátradőltem, hogy már csak csomagolnom kell, mikor Zsuzsi felvilágosított, hogy a vékonyabb gumi azért volt a mellékelt zacskóban, mert a szárak alját is be kell gumizni.
Így mindjárt más:


Újabb manómunka letudva, de azért ...



Folt. köv.

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

A bolond békás nacik tényleg szuperek lettek!!!
Meg persze a többi is!

Megjegyzés küldése