Oldalak

2014. július 9., szerda

Új hátterek

Megvagyok ám én is (Zsuzsi), csak most épp egy takarót steppelek, ami elég időigényes, így nem nagyon van mit mutogatnom. Habár... ideát elkészült az alapja a próbababán való fotózások hátterének, a drága jó Férj felszerelt egy hosszú seprűnyelet két bilinccsel a falra, amire én aztán kedvem szerint aggathatom a háttéranyagokat, és ha nem kell fotóháttér, csak leszedem, a tartó nincs útban senkinek.
Elsőnek egy nemrég turkált, ballonszerű, hatalmas virágcsokrokkal ékes anyagot dobtam fel rá, próbaképp, és ez előtt fotóztam egy átalakítás alatt levő fekete pólót, aminek a teljes sztorija hamarosan várható:





Persze kell majd sima fehér, meg valami sötét háttér is...és a belógó ágy is összébb csukható.

Nálam pedig (Kriszti) a padlón fotózás háttere változott (igaz, máshol is lakom...), ezentúl ilyen szép famintázatú alap lesz a fényképeimhez, amit a laminált parketta biztosít. /mivel utólag is kellett parkettázni egy elbontott fal helyén, és szemre csak "szinte" sikerült eltalálni az eredeti színt a boltban, két árnyalattal is tudok majd dolgozni :o)/
Az első varromány az új helyszínen Sógorom pénztárcája:



Zsuzsi kérte, mert szeretné visszakapni az általam neki varrt MP4 tokját, tehát személyre szabottabb anyagválasztással elkészült egy utánzat.
Belül is a kalózos anyag utolsó darabjai vannak, már összesen alig egy tenyérnyim van még. Eltettem azért, még megtalálja a helyét az is! 


De máris kiturkálva várnak a vásznak egy faliképhez, tehát...


Folt. köv.

1 megjegyzés:

Ledorka írta...

Nagyon profi a háttér is. :)

Megjegyzés küldése